[게임 개발을 위한 필수 작업] 작업중

아래와 같은 메세지를 본다면,


 We've detected that your custom Assets/Plugins/Android\mainTemplate.gradle file is using a deprecated way of controlling which types of assets should not be compressed. To fix this you can update aaptOptions noCompress property yourself by adding unityStreamingAssets constant (like this: + unityStreamingAssets.tokenize(', ')) to it and also making sure that unityStreamingAssets constant is defined in gradle.properties file (like this: unityStreamingAssets=.unity3d**STREAMING_ASSETS**). We can also do this automatically, your current mainTemplate.gradle file will be backed up. Continue?



그리고 아래의 이미지를 본다면, 어이가 없네. 이놈의 유니티는 업데이트가 제대로 되는게 없어 헐...




댓글

이 블로그의 인기 게시물

image_insert_vba (vba로 만든 이미지 자동 삽입기)

IT 개발자 다이어리 - 2024년 6월 7일 금요일 / 날씨: 흐리다가 맑아짐

전산 이 정도 알면 실무자다! → 서버 담당자로 살아가는 법 → 서버로 파일을 전송하는 방법 - 파일질러 설정하는 방법